Sunday, September 14, 2008

simpanan kenangan...

terima kasih buat dia kerana waktu bersamanya adalah kenangan yang indah..terima kasih atas segalanya..terima kasih atas layanan terbaik yang diberikan..

tiada dendam antara kita..mungkin dulu perasaan itu wujud dalam hatiku,kau insan paling aku benci di dunia ini..namun setelah masa berlalu..aku sudah mengatasinya..kita sudah mengatasinya

kita berkongsi terlalu banyak perkara,ketahuilah..kenangan itu tetap di situ..aku sudah bingkaikannya segalanya dalam 'frame' kaca yang cantik buat aku tatap di waktu aku butuhkannya..

kau adalah simpanan kenangan..semoga kau bahagia bersamanya..aku sentiasa mendoakannya..dan aku juga sedang bahagia bersama si dia..doakan aku...=)

1 comment:

Unknown said...

remember me always remember me not..take care..

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..