Thursday, September 11, 2008

kontroversi...=p



picto ini pernah aku mms kepada si dia...
aku upload di fb...
si dia comment picto nie..
menjadi kontroversi apabila kamal punya comment gk..haha!
nway..kontroversi nie buat aku tahu yang si dia juga sayang pada aku...SENYUM!=)


Kamal Pest (Malaysia) wrote
at 3:06pm
haha...
ko syg saper mak cik weiii...
buley aku teka kaa..???

Dy Diyana (Malaysia) wrote
at 3:12pm
sila teka encik kamal. jgn x teka. haha~

Kamal Pest (Malaysia) wrote
at 3:15pm
haha...
kne tnyer permission dia dlu cik DY~~~
nnt xapprove matii aku~~~ :p

Dy Diyana (Malaysia) wrote
at 3:23pm
aih. sejak bile k0 tak0t dgn makcik busuk neh~ haha!
Delete

Dy Diyana (Malaysia) wrote
at 3:24pm
kamal gile

Dy Diyana (Malaysia) wrote
at 3:25pm
mcm tau je sape.... hheheh

Dy Diyana (Malaysia) wrote
at 3:27pm
weh. 2 msg atas ni bkn aku haa kamal. s0rang wan, s0rang alin. dem~

Nor Adlin wrote
at 3:30pm
kusut2!=(


Kamal Pest (Malaysia) wrote
at 3:36pm
aku xtakott....
aku tiup skit jer da terbang makcik 2....
wanz ker yg kate cm tau jer saper....
ko mo tau ker wan...
hahah... :p

makcik...
saper giler..???
aku ker ko..????
ko ngaku ko giler...
aku diam....
if aku giler...
aku takot terlepas ckp jer...
wahahakaakkaka... =))


Nor Adlin wrote
at 5:35pm
ayat sume cm haram....huhu!


Hayyan Halim wrote
at 6:21pm
sound of laugh..haha
unik-unik..


Nor Adlin wrote
at 1:09am
mereka sume nie gilo encik hayyan...=p

----aku tersenyum lagi...

No comments:

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..