Wednesday, September 3, 2008

nihon go kaiwa...wuuu!=(

watashi wa ashita nihon go no kaiwa o shite imasu..
taihen desu ne...=(

harini ada oral test Jepun.
tapi....
harini aku terlajuk tidur dan tak sahur..=(
harini aku mungkir janji pada orang untuk kejutkan sahur..=p
harini aku bangun dan tidur banyak kali sebelum pukul 10
harini aku kena tinggal bas sebab tengok van buat brek emergency..
harini aku datang lewat untuk oral test jepun..

dan...
harini aku habiskan masa 1jam lebih di fakulti tak buat apa-apa selain dengar lagu..
harini aku datang awal kelas graphic..
harini aku hitung minit yang berlalu sebab perut dah bunyi..
harini aku pening kepala bau kulat dalam lab komputer..

wuu...kepala masih memikirkan tentang nasib oral test Jepun tadi, ada ke tersalah buat ayat..dah tu ayat aku plak tu..ayat yang aku buatkan lili tak salah pun..wuuu..tak adil la....=(

3 comments:

rafillet-o-fish said...

eh..mne de salah ayat 2..tul2..hehe

adlinmohdsaid said...

btol ke??=p
hehe!

rafillet-o-fish said...

ermm tul kot..
sbnrnye sy pn xtau..
bahase jepun sepatah haram pn xtau..
hehe..

tp klau xtul pn wat2 r tul..
huhu..LOL

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..