Friday, September 5, 2008

rindu pada dia..

dia tempat aku mengadu..
dia tempat aku bermanja..
dia tempat aku menangis..
dia tempat aku ketawa...

dia pernah kata yang dia tak pernah kawan dengan budak perempuan mcm mana dia kawan dengan aku...
dia pernah kata dia tak nak persahabatan kami putus..
aku ingat janji kami utk pergi tempat yang kami selalu tengok dalam buku..

aku rindu pada dia..
aku minta maaf atas pembohongan aku..
tapi niat aku untuk jaga janji aku pada dia..
aku sayang dia..
dia abang buat aku..
aku dah hilang seorang yang baik dalam hidup aku..
tak sanggup aku kehilangan lagi..

aku mengaku aku degil..tapi ketahuilah aku selalu ingat kata dia..
aku selalu fikir apa yang dia kata..
sebab dia abang buat aku..

aku rindu pada dia...

1 comment:

rafillet-o-fish said...

pe yg die slalu kate??
nk tau gak..
hehe =]

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..