Sunday, September 7, 2008

shooting di bulan puasa...

wuu..ini pengalaman terbaik aku di bulan puasa..jumaat malam, lebih kurang pukul 10 aku dan yang lain bergerak dari s.alam menuju destinasi kami, melaka..

aku, wan dan zaid satu kereta..wan memandu 90km, membontoti kereta alin..haha!sesungguhnya alin memandu dengan penuh berhemat..hehe!zaid dah selamat berlayar, aku temankan wan sambil main psp wan..dekat 2 jam lebih kami pun sampai rumah aku..

ibu dan ayah dah bersiap-siap menyambut kami bertujuh...juadah bersahur dah pun tersedia..alang-alang dah berjaga, ibu ayah suruh kami bersahur je terus..oklah..perut pun rasa macam lapar..wan yang perli si zaid lapar, akhirnya makan bertambah 2 kali..hehe!semua pun senyum je tengokkan dia..xpelah,dia memandu..lgpun ibu masak banyak..

pagi2 kami semua bersiap nak ke bandar hilir..aku orang paling last bangun disebabkan aku orang paling last tido..hehe!biasalah tu kan.
sampai je,kami terus pacak kamera..recci mana2 tempat yang bolh d shoot..penungguan kumpulan the rhaman berakhir pukul 12 tghari..wuuuu...

shooting di bulan puasa betul2 menguji kesabaran..

No comments:

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..