Thursday, October 30, 2008

setan senyum besar kan???

melihatkan keadaan aku ni, setan sedang senyum besar..nak sembahyang punya liat..berapa ekor yang sedang pijak-pijak kepala aku pun tak tahu..bodoh je aku rasa..nak bangun punya pemalas..aku rasa mereka sedang menari-nari, dan dan berapa ekor sedang bertenggek kat mata aku nie..sebabnya,aku mengantuk nak mampus..rasa katil nie syurga sangat...nak tidur dan terus tidur..gam apa dorang guna nie???

aku mmg manusia yang cepat terpedaya dengan setan..bisikan dorang nie berpuaka betul..babi!
benci makin menyemarak kat dada aku..sampai sakit dada aku..aku rasa setan ni sume sedang berparti buih dalam bilik aku nie..aku kena cepat-cepat tukar pemikiran aku pasal semua hal sebelum mereka berjaya menakluk jiwa aku..

ok..pandang kiri pandang kanan..aku kena bangun dari tempat tidur nie, bangun dan mandi.sembahyang...x guna punya setan, kalau ada azan yang mampu bunuh mereka..tolonglah ada..gerrrr!!!!wehhh!!!!ko senyumlaaa!!!!mmg dasar setan...

No comments:

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..