Friday, October 31, 2008

horror gila!

ya Allah, kalau ikutkan dari mimpi tu..aku boleh jerit gegarkan satu rumah dwhy..

mulanya, semalam jam 7.45pm, wan datang amik aku untuk menyelesaikan beberapa urusan kerja di rumah dwhy..pertama sekali, aku dah duduk kat taman permainan bawah rumah aku, betul-betul lepas maghrib..aku dah rasa x berapa syok..ok, lupakan hal kecil tu..

aku dan semua makan-makan sambil bergelak ketawa..lepas tu kami tonton Kekasihku Seru, citer hantu yang bagi aku gambar dia sangat cantik, dan produksi tu memang gigih menghasilkan drama yang macam ala-ala filem gambarnya, dengan effect yang teliti..good start..aku suka...

tapi, berbalik pada citer aku, kul 1 pagi tadi aku betul2 rasa mengantok, tengok skrin pun dah nampak dua tiga..aku minta tumpang tido, dan lepas je nora tunjukkan tempat aku terus tido..pastu,aku pun bermimpi..perghh..mimpi aku kali ni....bermula..

aku naik kereta dengan seorang pakcik tua yang tetiba nak berhenti beli barang, mulanya aku nak ikut, tapi time aku nak turun kereta, pakcik tu dah berlesup masuk kedai..dari jauh aku nampak ada menatang ape ntah melompat-lompat..mula sekor..lepas tu tambah lagi sekor..ya Allah, rupa memang cm setan pun ada, cam hantu pun ada..takpela kalau nampak dari jauh..lepas tuh bende-bende nie bley main lompat-lompat, hilang..lepas tu,makin lama makin dekat dengan aku..mak aihhh!!aku yg ketakutan nie nak masuk la kereta, macam haremm..tersangkut pula pintu nie, xleh buka..memang babi bila aku nampak bende tu depan mata...depan mata takpe wehh..nie depan muka ko..ala-ala ada 2, 3 inci je jarak muka setan tu dengan muka aku..tak macam mulut aku berbuih-buih baca ayat kursi..

owh..ku sangkakan panas sampai ke petang, rupanya hujan di tengahari..ada lagi episod hantu-hantu ni datang rumah aku..aduh!!rumah kampung aku kat kluang..dengan super effect dari hantu2 ni...suasana memang horror gila..tak macam dah tutup semua pintu, dorang leh relax je main tembus2 dinding..babi!tu yang sampai si midat boleh dengar aku sebut Allahu Akbar...lepas AZAN kat hantu-hantu dan setan mereka meletup dan hilang, nasib baik wehh hilang..kalau tak confirm midat dengar aku nangis plak kot..cit!

bangun2 mereka bergelak sakan kat aku..bila aku cite aku mimpi hantu,
ikutkan banyak lagi mimpi hantu tu..namun dua cerita nie paling aku ingat..kira paling horor la.. nora kata aku x basuh kaki..hantu2 nie mmg standby nak kacau aku nora, sebab sebelum tido tu aku dah basuh kaki...wuu...horror gila!

1 comment:

::i'm a dreamer:: said...

hahahah

padan muke wekkk

lain kali kalau tdo g basuh badan

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..