Sunday, October 26, 2008

bengang je..=p

aku paling x suka bila kena paksa pergi tempat yang aku x suka..lagi2,time aku mengantok dan esok ade shooting untuk assignment..

teringatkan sumbangan2 yang baik dan bernas terhadap aku, aku mula terasa x berapa nak marah dan cuba berfikiran positif..aku dah cuba ok..

tapi bila memikirkan esok aku akan jadi kelam kabut nak gi shooting..aku mula membuat muka ala-ala bosan..ala-ala..."weiii bila nak balik nie..???" dan "panjang lagi ke nak borak niee??" semua mula perasan perubahan air muka di wajah aku..sorryla..aku x pndai berlakon..dan satu soalan cepumas yang ditanya adalah...
"mrah ke??"

aku bertindak mendiamkan, namun dalam hati seraya berkata-kata..
"tak marah,bengang je...." geeerrrrrr!=p

No comments:

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..