Thursday, October 30, 2008

rasa nak telan kepala dia..

haha!terkejut rasa hati aku bila aku jumpa dia kat menara time periksa tadi..ada plak dia..dia pandang aku pun cam ada rasa mcam benci-benci je..ke,aku yang terperasan sendiri...tahap kebencian meningkat dari 45 %ke 78 %..lahanatnya rasa kalau fikir apa yang dia dah buat.. tapi disebabkan aku percaya kalau dia buat taik dengan aku, Allah akan tentukan apa yang terbaik..aku redha..dia senyum ala-ala terpaksa dengan aku..dan aku memang rasa nak telan kepala dia..apa yang dia cakap dulu macam teringiang dia kepala aku..nak jawab soalan pun aku rasa berat...tawakal je dengan apa yang aku jawab..sesungguhnya aku memang ada rasa dendam pada dia..maafkan aku, tapi aku rasa ko x pernah bagi aku apa-apa..aku berjaya sampai ke tahap ni, dengan usaha sekarang..aku doakan seikhlas hati untuk kejayaan kau..serius aku doakan kau..jangan apa yg kau buat pada aku,ko akan terkena nanti..mungkin masa tu kau akan menyesal..dan aku takkan buat apa-apa..cuma aku akan senyum..dan kata..Allah punya kuasa..wek2!=p

No comments:

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..