Sunday, November 16, 2008

my 23rd birthday note..

Bismillahirahmanirrahim..


12.00am..tepat saat ini aku berusia 23 tahun.perasaan, gembira sebab semua orang gembira di hari jadi. Tapi perasaan sebenar aku adalah takut, takut sebab aku dah besar…aku dah habis belajar..dah kena cari kerja..dah kena berdikari..dah kena cari duit makan sendiri..wuh!adakah ini yang benar..tiada panggilan pada ayah di hujung bulan untuk buat ayat sedih-sedih..takde duit..takde duit nak makan..assignment..wuu…


Baiklah adlin..berfikir!

Betul..aku dah mula kena buat semua dengan usaha sendiri..kosongkan otak pasal hal remeh-remeh sebab yang paling penting adalah cari kerja yang stabil..kereta…erm...tapi,kalau


boyfriend?remeh.

baju baru?remeh.

kasut baru?remeh

pati?remeh


keseronokkan mungkin patut dikemudiankan..nanti2 baru fikir..

23…??banyaknya 20 nie..takpe2..biar umur tua tapi.yang lain biar muda..hahahaha!lalala!=p


Nota istimewa untuk ibu, ayah arin dan adik

Terima kasih atas ‘surprise ‘ korang tadi.sangat best.dan agak menakutkan la..sayang kamu semua hingga akhir hayat..hugs!!


dan terima kasih buat wan, dwhy, faqar, amyn dan azrid yang cuba call tiga kali tapi tak dapat..thank you!=)xoxox!!

Mereka sume wish awal..=p hehe!

No comments:

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..