Friday, November 7, 2008

benarkah??

aku termenung sendiri, sambil dialunkan lagu jason mraz..

benarkah hanya tinggal berapa hari lagi, semuanya akan berakhir..aku keliru dengan perasaan sendiri..perlukah aku senyum atau sedih dan meratapi perpisahan dengan zaman aku sebagai pelajar..kerana zaman ini bakal tamat..tiada lagi peristiwa datang lewat ke kelas..assignment last minute..lecturer yang membebel..dan kawan-kawan yang bermacam ragam..

aku akan rindukan semua ini..lumrah alam, setiap titik mula, pasti ada titik akhirnya..

sepanjang pelayaran hidup sebagai pelajar..aku punya 1001 hikayat..penuh tangisan, penuh gelak ketawa yang menjadikan kehidupan aku seperti menaiki roller coster..

termenung sendiri....sambil memikirkan masa hadapan..
aku pasti akan terus pandang ke hadapan..tapi sesekali aku akan toleh ke belakang dan tersenyum..=)

p/s aku rindu rambut ini juga..

No comments:

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..