Tuesday, November 11, 2008

kesudahan yang baik..

hari ini hari penutup hari-hari penentu itu..

aku telah pun selamat menduduki peperiksaan terakhir untuk ijazah terpenting ini..semuanya berjalan dengan tenang..dengan sempurna.dengan harapan yang lebih cerah..seperti mengikis segala masalah lampau yang cuba menipiskan harapan..

kini, aku ingin terus lari ke pangkuan yang tercinta yang teristimewa dalam hidupku juga yang terpenting..ingin bermalasan sambil melayari hidup sebagai pengangur..dan kemudian aku akan kembali ke kota..berjuang untuk satu tujuan..dan tujuan itu hanya aku mampu merealisasikannya..

aku senyum hingga ke pipi..dan mahu jerit sepuasnya...merdeka!!!!yang lain dah tak penting!!!dah tak penting langsung walau sedetik walau setitik..terima kenyataan itu..kau dah tak penting lagi..

aku punya kesudahan yang baik..lebih baik...

No comments:

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..