Friday, July 11, 2008

kembali..

bismillah...
setelah sekian lama aku menyepikan diri..kini aku kembali mencoret blog ini..
aku tak punya cerita menarik untuk dikongsi cuma malam ni sara akan makan malam dirumah aku..dia teringin sangat nak makan ikan pari msk asam pedas tu..kebetulan aku tidak ada kelas harini..jadi, boleh juga aku mengisi masa lapang dengan memasak.

kami hari ini akan makan berempat semeja.aku pelawa "pakcik" untuk datang makan bersama.entahlah,katanya tiada masalah untuk datang. Risau betul dia takut kena investigate dengan sara..sara nak buat apa pun..nak kenal siapa dia..

sekarang aku agak kecewa dengan 2 orang sahabat yang janji nak dtg..tapi zaid kata dia tak boleh datang..wan aku dh masakn ikan kembung..entahlah..sedey seh..huhu!

aku harap dia ada penjelasan yang baik sebab aku dah masak banyak ikan ni, sape pulak nak menghabiskan..=p

No comments:

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..