Tuesday, July 29, 2008

karok sampai tertido..

haha!blom cerita je aku dah rasa lawak gila..pukul 6.30ptg kamal call aku kata nak pergi karaoke..dalam hati aku ingtkan dorng nie ajak pergi awal pukul 8mlm sebab memikirkan esok ade kelas dan kamal kerja..rupanya dorang nak balas dendam lama..

aku dengan semangatnya kata ok..misi karaoke ini disertai oleh aku, zaid, wan dan kamal.kami berempat sampai lebih kurang pukul 9.30mlm, kena charge student rate sampai pukul 1 pg..mak oii,gila lama weh..tapi xpe semangat masih berkobar-kobar nak karaoke..

3 jam pertama aku mmg agresif, masa tengah byk tenaga, aku siap menari-nari terutamanya lagu pencinta wanita, time tu zaid nyanyi..tapi,masuk jam ke empat aku rasa aku dah mula flat..aku pergi toilet pun dah 2,3 kali..nak nyanyi tekak aku pun dah rasa nak tercabut..sume kamal nye idea.. pakat nyanyi lagu meneran je..

aku dah mula baring-baring kat sofa.tapi masih boleh layan satu lagu sambil baring..akhirnya,aku dah mula tidur masuk jam ke lima dengan nyenyaknye walaupun bilik karaoke tu nak pecah dengan sound yang kuat ditambah dengan suara menjerit kawan-kawan aku nie..haha!gile kan..penat punye pasal..tempat macam tu pun aku leh tido..=p

time nak balik dorang kejut aku tu, aku mmg rasa nak terjatuh sebab mamai sangat..tapi bila dah mula berjalan dan bersembang, aku dah segar balik..

kami berempat yang kelaparan akhirnya membeli makanan di 7E. seawal waktu tu, penghantaran makanan seperti mee hoon goreng, sosej dan sandwich di buat..wan dan aku terus je beli mee hoon yang baru sampai tu..senyum je mamat kat 7E tengok gelagat kami..riuh 7E tu kejap dengan kehadiran kitaorang..

dah pukul 3 lebih, kamal pecut balik ke s.alam dan akhirnya kami makan di tepi jalan dekat dengan flat aku..piknik ala baru tau pagi2 buta..,tepi jalan lagi..haha!nasib abang polis yang lalu buat tak tau kat kitaorng..=p

haha!tapi harini mmg best..karaoke sampai tertido..puas hati aku..balas dendam lama..=p thx korang!=)

No comments:

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..