Thursday, July 17, 2008

the dark night...an honor to heath ledger..

bermula idea tengok wayang nie dari zaid. patotnya tengok keesokan hari tapi bila zaid dan kamal rancang nak tengok wayang malam ni juga.pada awalnya,aku seperti ingin menolak..sebabnya,esok ada kelas pagi 8.30..

tetapi memandangkan dah lama tak tengok wayang bersama,aku turutkan..diaorang kata nak tengok dark night..pasal movie2 dari komik nie, serah kat diorang berdua..aku memang kureng sikit..aku ikut je,tapi klu x best movie ni,aku penggal kepala 2 orang nie..alamak,lupa pula aku x boleh pulak x ikut dorng,sbb kat tangan aku ada 4 ringgit je.petang td aku tak sempat nak keluarkan duit dari bank islam sbb kad aku dah hilang..terpaksa pinjam duit zaid..zaid punya semangat, siap pakai baju dark night lagi..haha!kena perli nak buat moody dia..biasala..zaid..

kamal pula aku tengok macam melayan jiwa, teringat kat sape pun aku x pasti..tapi yang penting seat kami yang berada 2 dari depan tak mematahkan semangat mereka..=p

oklah,masa dah masuk je entrance, 2 orang mamat nie nak buang air.aku plak kena pegang air dan pop corn. kamal yang masuk dulu, pastu zaid pun ikut, tp sebelum tu dia kata kat aku
"ala tunggu kejap je aku k!@$$$$ laju..!" siot punya zaid,x perlu kot bgtau aku pasal hal tu..masuk jelah toilet...

tengok2 btol dia keluar dulu,dengan muka bangga dia ulang balik ayat di atas..xpela,x sanggup aku tulis balik..kamal keluar sambil membebel, dia kata zaid x basuh tangan kluar dari toilet..aiyoo!!mereka berdua nie..memang selekeh..tapi yang best, popcorn yang zaid beli tu kami makan bersama walaupun aku berfikir kalau betul zaid ni x basuh tangan..ingat2 balik,kembang tekak beta..=p

movie pun bermula, dari mula je aku dah berkenan dengan cerita ni. susunan dia baik, moral of the story pun ada..yang paling penting,batman sangat hensem..hehe!dan joker mmg joker,dhla buruk,jahat plak tapi after all, dia kelakar juga..hehe!=p

nway,dari aku mengantok dh pukul 12.30pagi khamis, x tido lagi, mata jadi segar,kelas paklah esok pun aku dah x heran, yang penting aku enjoy tgk movie nie..berbaloi sgt..end of the movie,sume orang tepuk tangan,kagum dengan batman yang baik sgt xnak bunuh joker tu..haha!=p

taknak la cerita penuh psl dark night, so u guys should not miss this movie..the last honor of Heath Ledger sebagai Joker yang meninggal pada januari tahun ni...

sebenarnya,if nak tengok lagi sekali pun pasti aku teruja..cerita nie mmg best!!=)

No comments:

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..