Sunday, July 20, 2008

shopping lagi..

inilah akibatnya bila duit ptptn dah keluar..sampai bank islam pun boleh out of money..kesempatan diambil seluruh pelajar utim ni untuk membenlanjakan duit tersebut..aku tidak terkecuali..cuma kali ini kesedaran mungkin dah ada sikit di sanubariku..dan memandangkan semester terakhir ini, pelbagai projek yang akan dilaksanakan..aku menyimpan sedikit peruntukan untuk menampungnya..

aku tetap bershopping, tapi lebih ke arah keperluan belajar aku. hari ini, aku dh habiskan lebih kurang 200 ringgit untuk membeli ink printer dan lain-lain. baru aku tahu duit ni berharga sangat, kalau tak harus aku dah enjoy katak dengan duit ptptn nie..

sara teman aku ke digital mall..walaupun dah lewat keluar tapi mission tetap terlaksana..cuma sekarang aku tgh download software dia..dh nak dekat sejam,baru 13 peratus je download..huhu!

owh,lupa plak..amyn kena denggi..huhu!muka tak larat je masa aku dan sara datang..tapi bila gurl dia datang tetiba je segar..mungkin sbb teruja kot..entahla...macam-macam hal..manusia kan..

oklah..malam ni ad meeting tv directing buat pertama kali..aku harap everything goes smoothly..aku tak sabar nak perform for this subject..harap-harap enjoy dengan group baru ni..gambatte ne!!!!!!!!!=)

1 comment:

Sara Kay said...

Yang pasti I beli headphone harga rm6.90

MWAHAHAHAHA!!!

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..