Saturday, July 12, 2008

misi di ikea..

aku dan sara ke ikea. misi kali ini, aku perlukan sebuah meja belajar, kerusi, rak buku dan beberapa barang yang berkaitan..

dulu mungkin aku terbatas untuk beli semua ini sebab aku berkongsi bilik dengan kawanku. tapi semester ini aku tinggal sendirian. diriku bebas!hehe!seronok betul..=)

misi berjaya setelah aku berjaya mendapatkan semuanya dalam budget yang telah ditetapkan.
tapi,ada satu peristiwa di ikea yang agak menakutkan la..haha! sedang kami bersembang tiba-tiba terlanggar kaki lelaki di hadapan kami. sara yang tolak troli ikea tu..sakit seh,aku dapat beyangkan...kesian...haha!merah muka abang tu memandang kami, agaknya nak ditelan-telan kitaorang ni. tapi yang mampu kami katakan hanya..sory bang!haha!=p

namun kami menyedarkan lelaki itu, lain kali jangan jalan macam siput dekat ikea sebab orang ramai dengan troli besar..haha!ngee!=p

2 comments:

Sara Kay said...

Muka mamat tu cam nak bagi i penampo. hahaha

adlinmohdsaid said...

haha!btol2...haha!=p

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..