Wednesday, June 4, 2008

melaksanakan hasrat...

sabtu lepas..
di pertemuan aku dengan sara di rumahnya..aku menyatakan hasrat hati aku nak tukarkan style rambut..saje je..bosan nak ikat rambut,so aku nak potong pendek rambut...ada orang membantah,tapi dia bukan siapa untuk menentukan hidup aku..dia tak berhak..

malam ini, ibu tiada di rumah..ada dinner di kuantan buat isteri-isteri askar dan lawatan di masjid di terengganu....ibu akan pulang jumaat ini..mesti dia terkejut punya..bebel tu dah pastilah..

akhirnya hasrat itu aku jadikan ia kenyataan..sementara ada duit di tangan, baik aku langsungkan niat ni..kalau tak, habis buat duit top up je..~grins~

rambut aku sudah pendek di tangan si lembut yang melayan lelaki lebih baik daripada melayan perempuan seperti aku..ceh!nak kejar masa punya pasal..dia main sebat je buat rambut aku..dah tu..habis ditepek pewarna sebeban di atas kepala..nasib tak ketara warna coklat nie..nasib baik...~grins~ tak guna punya p%#@&!!



hasrat terlaksana...cuma cuak nak mengadap ibu dan ayah je nie..ngee~tongue~
confirm kena bebel..

1 comment:

Sara Kay said...

haha at least ceklat. Kalau merah mcm i penah buat dulu lagi hangin.

bile nak beli spek lak? hahaha

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..