Sunday, May 25, 2008

makan budak!!!

2 malam yg lepas aku didatangi mimpi yang sangat mengerikan..

mlm pertama buat minggu ini aku tidur di rumah sara, pertama aku bohong pada kawan baikku tentang arah tuju aku malam semalam..
mungkinkah kerana aku sudah puas berusaha menggapai bintang di langit??
atau, adakah ini sumpahan..

mimpi umpama realiti yang bernafas ngeri..
ceritanya, aku berada di dalam hutan..ada seorang kanak-kanak lelaki ditangkap oleh seorang wanita suruhan makhluk yang makanannya adalah manusia..gerr!!wujud kah makhluk sialan nie..akujuga tidak dapat pastikan jantina makhluk psiko nie..

aku menyaksikan dengan mata aku yang belum rabun nie, macam mana makhluk tu menghisap darah budak lelaki yang umurnya lebih kurang 5 tahun melalui tangan kanannya..
jelas kelihatan budak lelaki itu mengalirkan air mata..tapi dia tidak mampu berbuat apa-apa..

hanya kesedihan dan ketakutan aku menemani keadaan gila itu..namun aku tidak mampu berbuat apa-apa..owhh, aku juga ketakutan..wanita suruhan tu pun hanya mampu memegang tangan dan menangis..gosh!bodoh punya orang suruhan..

tapi,mengikut firasat aku,mungkin wanita suruhan ini pernah cuba melarikan diri namun makhluk itu berjaya menggagalkan usahanya itu..

lepas je tgk wanita suruhan tu menangis, makhluk yang sedang asyik menghisap darah budak lelaki yang mukanya dah berubah biru, owhh...gila...nie sume keje gila..
opss..tp aku rasa skng nie, makhluk tu dah nampak aku, dan perkara yang paling penting sekarang adalah............lari!!!!!!!!!!

aku lari bukan hanya tak cukup tanah, tapi mungkin dah habis tanah..memang ketakutan tahap dewa..ya Allah, tolongla aku...!!
akhirnya aku berjaya melarikan diri dan smpai ke sebuah bangunan..arghh!!tp, makhluk tu tetap mengejar aku..cuma dia dah tak boleh buat apa-apa..sebab kat situ ramai orang.. yang aku x puas hatinya, ingat nak gunakan orang ramai nie utk hukum bunuh je diaa..tapi..di akhir cerita dia dapat pengampuanan..lepas tuh dia senyum kt aku..mngkin dlm hati dia berkata
"haha!siap kau aku dh terlepas dari hukuman, lepas nie....makan budak!!"

waaargggh!!!aku yg ketakut tros tbgn tido...gerrr!!!sara masih tido lena..
nie gila..semua nie gila!!

2 comments:

Sara Kay said...

Kalau tipu lagi lepas ni siap. Aku makan budak!

U masih ada kawan2 yg sayang kat u. Jangan buat keje bodo. Potong kepala baru tau.

adlinmohdsaid said...

ngee...pasniee x tipu r..bgtau yg btol boleh??huahuahua!!~tongue~

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..