Sunday, May 25, 2008

dah jumpa akhirnya..

selama beberapa tahun pencarian aku dan kakakku berakhir hari ini..
aku telah berjumpa dengan lelaki yg pernah bergelar ehem ehem..

rupanya dia masih hidup..aku dan kakak pernah berputus asa, dan buat kesimpulan dia sudah tiada lagi di dunia ni..habis tu,dah puas menyelongkar friendster dan myspace, akhirnya facebook juga yang menemukan dia.

owh merah padam muka aku bile sara buka page si dia, mana taknya..dah lebih 8 tahun aku x pernah berhubungan dan melihat wajahnya.."dia dah gemuk"

itu perkataan pertama yang aku lontarkan sejurus aku lihat page si dia..wahh!!sungguh tak percaya...dia antara lelaki pertama yang aku pernah "date" sebabnya dulu perangai aku mcm budak lelaki..keluar pakai cap, rambut pendek..
tapi dia kata, dia suka budak rambut pendek..sebabnya..aku kurang pasti..

pertemuan antara aku dan dia, boleh dikatakan sangat sadis..sebabnya, aku pernah cuba nak padukkan dia dengan teman baik aku di sekolah, tapi akhirnya dia jatuh suka pada aku..kelakar pun ada..lelaki suka budak tomboy macam aku..ngee~tongue~

pertama kali hari jadi aku bersama dia, aku dapat sekeping kad dan a "musical flower"..
i love it so much because that was the first time ever I felt such a felling..
angau sangat..boleh bayangkan tak,tomboy bercinta...~smile~
tapi kami bertahan tak sampai 3 bulan..sebabnya..aku juga tak pasti...

kami berpisah masa hari raya..aku ingat lagi dia hantarkan sekeping kad yang mohon maaf dari aku..
kenangan yang masih segar lagi..~smile~

seronok juga bila jumpa orang lama..banyak cerita boleh muncul..

3 comments:

Sara Kay said...

Bukan setakat muka merah padam, siap guling2 atas lantai lagi.
Hahaha lawak tak bleh lupe dowh.

adlinmohdsaid said...

ngee
~blushing~
malunyee..xtau perasaan apa time tu..

::i'm a dreamer:: said...

errr...

memang lame tak jumpe.. n fo ur information, u r my 1st couple (blushing jugak)

so dah balik semenanjung la heh?

dah tak tomboy lagi? heheheheh cute!

hope to see u soon ;)

p/s:memang da gemok..sangat gemok.. da malas nak main badminton heeee dan saya masih simpan gambar awak yg pakai cap tu heee

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..