Monday, May 26, 2008

isnin yang penuh rahsia...

harini..aku janji utk ambil sara di tempat kerja..
bangun dari tidur, aku mencapai handphone..4 new message..2 dari sara, satu dari dewi dan satu dari jeamie,salsa..aku trus membaca mesej2 itu..aku menggaru kepala..

rasanya semua plan harus diubah..aku terus telefon makcik ku, bertanyakan kul berapa yang dia akan datang mengambilku..aduhh!!pukul 5.30 nak gerak..paling lmbat kul 6 baru smpai di shah alam..mcm mana nie..aku pun terus msj sara kalau-kalau dia nak aku ambilnya dengan motor..tapi,no respon..marah agaknya...

lepas je mengemas bilik sara, aku terus mancapai tuala dan mandi..selesai je aku turun ke bawah,minta tolong cik aishah bukakan pintu..lepas je bersalam dengan kakak sara..aku balik ke sarangku..

semuanya perlu diatur kembali..aku perlu pujuk sara dan pastikan semuanya berjalan mengikut rancangan..dan hari ini..banyak rahsia yang terbongkar...

2 comments:

Sara Kay said...

I dh ckp dh ur aunty sure lambat. Degil.

Sib baik la si Izat tu free.

Sara Kay said...

Thanx for kemas-ing my room btw. Ada bakat la nak keje room service. Hahaha

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..