Friday, August 22, 2008

jangan jadi orang pentingkan diri..

walaupun aku tahu aku sayangkan dia..namun seperti ada kuasa yang menghalang aku untuk jatuh cinta padanya..dia begitu baik buat aku..dia begitu tenang menghadapi aku..aku bertuah ditemukan lelaki seikhlasnya..dia tidak pernah cuba mengambil kesempatan atas diriku..malah, sentiasa ada untuk membantuku..

ya Allah, aku tidak berniat melukakan hatinya..namun aku harus jujur terhadap diriku..

benar kata sara aku tak boleh jadi orang yang pentingkan diri, sesungguhnya dia tidak layak dilayan sebegitu..aku masih boleh sayangkannya dia namun aku perlu tahu batasan supaya dia tidak mengharapkan cintaku..

sesungguhnya aku pernah cuba menyintai dirinya namun aku gagal..dan ini tidak ada kena mengena dengan orang ketiga..maafkan aku..

No comments:

About Me

My photo
nakal.simple.gile2.degil.big dreams.in love with future..